Ofte stillede spørgsmål – FAQ

Der kan være mange spørgsmål der trænger sig på, når du skal indlevere din smartphone eller computer til reparation. Herunder har vi samlet svarende på de spørgsmål vi oftest støder på.

Det kan naturligvis være svært at samle svar på alle spørgsmål, hvorfor du også skal være mere end velkommen til at kontakte os med din forespørgsel.

Skriv til os Ring til os
Ofte stillede spørgsmål

iPhone
Langt de fleste iPhone reparationer kan klares inden for blot 1 time. Du kan altså i de fleste tilfælde vente mens din iPhone repareres. Skal vi bruge længere tid, stiller vi gratis en lånetelefon til rådighed.

iPad
Da skærmen på en iPad sidder limet fast til rammen betyder det, at denne skal have lov til at hærde igen inden udlevering. Derfor lader vi altid iPads ligge natten over, til udlevering den efterfølgende dag. Med andre ord, inden for 24 timer.

Samsung og Huawei
Typisk er reservedele til Samsung Galaxy og Huawei bestillingsvarer, som vi får leveret fra producenten inden for 1-2 dage. Så snart delene lander på vores lager, kan de fleste reparationer udføres på mindre end 60 minutter. Skal du undvære din smartphone i længere tid, stiller vi gratis en lånetelefon til rådighed.

MacBook og iMac
Har vi de fornødne dele på lager til din Apple-computer, klarer vi typisk reparationen inden for 24 timer. Er der tale om bestillingsvarer eller mere komplekse reparationer, kan der gå 3-5 hverdage.

Nej, vi har altid åben for walk-in uden tidsbestilling.

Har du en Samsung eller Huawei, skal du være velkommen til at bestille din reparation hos os. Dermed kan vi bestille reservedelene hjem, og du kun skal undvære din enhed mens reparationen finder sted.

Vi tager 399 kr. for en fejlfinding, som bortfalder ved accept af tilbuddet på reparationen.

Ja, vi bruger altid de originale reservedele direkte fra producenterne.

Ved skærmreparationer kan i visse tilfælde tilbyde en billigere Grade A skærm. Såfremt dette er en mulighed, vil du se muligheden i vores prislister.

Ja, vi yder altid 24 måneders garanti på alle reparationer. Dette omfatter alle former for produktfejl på den udskiftede reservedel, men naturligvis ikke selvforskyldte skader.

Ja, vi har altid lånetelefoner til rådighed uden det koster dig noget.

Nej, det gør du som udgangspunkt ikke.

Skulle der være risiko for datatab eller behov for nulstilling af din enhed, vil du altid blive informeret herom inden reparationen foretages.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Sidder du med et andet spørgsmål end dem vi har listet oven for, skal du være mere end velkommen til at kontakte os.